Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 28, 2012

Sama tapi tak serupa.

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Meh2 saya nk tunjukkan orang yang makin hari makin rapat ngan saya... Hamba allah nie di beri name "Ahmad Shahir". Nampakkan di situ... Saya memang serasi dengan orang2 yang bername ahmad nie... Ok2 da lari topic... Rupa ayie tak la hebat mane... Saya agak serasi dengan kematangan ayie... Tapi kat tempat saya kerja punyala banyak peminat... Mungkin minat dari harta ayie kot... Bia orang berada de depan mata... Yang tak sombong... Banyakla yang akan cuba bik kesempatan... Biasalakan perempuan...
Di sebabkan ayie ada peminat yang sangat merimaskan... Ayie yang cakap ok bukan saya yang cakap... Saya hanya sampaikan... Semua yang ayie nak buat semua Si N tu nak tahu... Sampai la pakaian ayie di pagi raya... Si N ni nak tahu... Ok2 saya terus terang di sini... Saya hanya anggap ayie sebagai adik lelaki saya cam dia anggap saya sebagai kakak die...
Kami hampir serupa... Anak pertama dan saya takde adik lelaki dan ayie takde kakak... See nampak tak persamaan yang hampir2 sama??
Si N pena tanye ayie pakai baju ape raya nanti... Mula2 saya bagitahu si N tu yang si ayie kemungkinan besar akan pakai baju biru.. Sebab tema baju raya puasa kami sama... Di sebabkan sehari sebelum raya aidiladha saya cuti jadi saya tak tahula ape yang telah berlaku... Malam khamis ayie suh saya tukar colour.. Pakai baju warna pink... Nasib baikla saya bawa baju pink balik klang... Pagi raya ayie msg bagitahu nak pakai baju purple... Ya allah berape banyakla kerenah si kecik ni saya nak ikut.. Nasib saya bawa baju purple juga...
Sampai tempat kerja... Baru saya tahu kenapa dari biru ke pink sampai ke purple... Rupa2nye si N tu plan nak pakai baju biru atau pink... Untuk tidak memperasankan budak itu ayie tak akan pakai colour yang sama... Da akhirnya.. Kami berbaju purple...
Banyakkan citer saya nak share...
Saje je dari takde buat ape... Sekadar menambahkan entry yang bÀnyak sangat da ketinggalan..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: