Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 20, 2012

MaKaN NanDos wIth #YanaSamsudin #KrewMetrowealth

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ

Sekali lagi saya nak update pasal activity saya bersama orang2 glamor nie... Tapi saya tak la glamor pun.. Kawan bia seribukan.. Bila dapat makan bersama dengan #KruMetrowealth... Bertemakan #ColourFull jadi saya tak akan tinggalkan kesempatan yang ada...
Kali nie banyak sikitla artis yang join... Da sangat teruja bila kedatangan #ToT a.k.a #MikailAndre adik kepada #P ierreAndre.. Yang teruja tu sebab name panggilan die.. Sweetkan name tu.. Dulu orang panggil saya dengan name tu now saya kena panggil orang dengan name tu gak...
Tapi tu dulu la... Tak akan berulang lagi... Everything is change!!
Moh2 layan pic tak edit.. Mood kemalasan melanda...
Tak lupa dengan kedatangan blogger2 malaysia.. #Nisakay #MelakaBoy #PenMerah


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: