Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 11, 2012

10 Dec 2012 - 08 Dec 2013

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ

10 Dec 2012
Tarikh yang sepatutnya saya menjadi tunang orang.. Jeng..jeng..jeng.. Silent reader pasti terperanjatkan...
Masih ada rahsia dan kebahagian saya yang kalian tidak ketahui...
Setelah saya mencuba membuka sedikit ruang hati untuk di takluk oleh seorang yang bernama lelaki selepas perginya seorang lelaki pertama yang telah lama bertaktah di hati ini... Pergi meninggalkan saya.. Kemungkinan juga atas kesalahan saya sendiri walaupun separuh dari kesalahannya datang dari dirinya... Kami mempunyai kesalahan2 tersendiri.. Manusia tidak pernah lari melakukan kesalahan... Mungkin ada kebaikan dan kelebihan di sebalik kejadian tanpa saya sedari...
Saya cuba dan terus mencuba untuk memberi peluang.. Tapi sayangnya.. Kami tidak sefahaman.. Bila saya rasa diri ini di pergunakan even reality saya nampak kasih sayangnya.. Terima saya seadanya.. Terima permata hati saya dengan keikhlasan hatinya..tapi kami masih tidak sefahaman.. Dan Allah dah mengutuskan bukan dia jodoh saya..
Walaupun perlbagai racangan yang telah di rancang.. Kita hanyala merancang dan yang menentukan adalah Allah swt.

8 Dec 2013
Ulangtahun kelahiranya.. Dan tarikh keramat ini la sepatutnya saya menjadi suri hatinya.. Untuk selamanya.. Tapi seperti saya katakan jodoh ajal di tangan tuhan.. Kami membuat keputusan untuk tidak meneruskan perjalanan ini agar kami mendapat kebahagian kami sendiri..
Dan doa saya untuknya.. Semoga di temukan jodoh yang kekal abadi dan memahami kesemua kehendak hatinya...
Sejujur dari hati saya tak pernah rasa kecewa.. Dan saya bersyukur sebab di berikan peluang untuk mencari kebahagian saya..

To Mr. A!!
B doakan yang terbaik untuk abang dunia dan akhirat.. Semoga kita masing2 di temukan jodoh yang di redhai oleh Allah.. Jangan jadikan hubungan yang terputus ini sebagai penghalang persaudaraan antara kita.. B juga berharap abang doakan yang terbaik untuk B. Doakan B di temukan jodoh yang ikhlas dan di redhai.. اِ نْ شَآ ءَ اللّهُ
آمِّينَ يَ رَ بَّلْ عَلَمِيّ


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: