Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 26, 2012

Creativity idea "Qifah"

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ

Bila anak kesayangan berjauhan dari saya membuatkan saya semakin rindu... Baru sekarang saya rasakan bila Qifah tak ada dengan saya selama cuti sekolah... Memberi dia peluang untuk bersama "Papa" kesayangannya..
Dan tahun ni adalah tahun untuk papa nya membelanja barangan sekolah.. Rindu di hati memang tak terkata.. Tak sabar nak tunggu anakda kesayangan pulang ke rumah klang..
Sejak anakda kesayangan pakai HP lebih up dari saya.. Iphone 4s pemberian papa nya.. Rajin benaula dia whatsapp pic2 yang menarik.. Dan banyak pic2 yang membuatkan saya terharu adalah seperti di atas.. Creativekan Qifah dengan menggunakan tanah liat dia boleh membuat orang dan ayat2 yang menarik.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: