Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 23, 2014

Finally IM BACK





السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ

 


Setelah sekian lama saya mengabaikan dairi kesayangan saya.... akhirnya dengan izin Allah saya terbuka hati dan kerajinan yang ada untuk meneruskan mengarah dan berkongsi segala activiti yang saya lalui di dalam dairi kesayangan saya...
tapi saya tak berjanji sampai bila tahap kerajinan saya untuk mengupdate dairi kesayangan saya ni ya...

Segala penulisan saya adalah ikhlas datang dari hati bukan untuk menunjuk2... ianya saya lalui selama saya mengunactive kan dairi kesayangan saya ni...
Bagi yang masih membaca dairi kesayangan saya... alhamdulilah dan teruskan la membaca...
segala kesilapan atau membuat pihak2 yang terasa yang telah dan akan saya tercoret dengan sengaja atau tidak sengaja saya memohon kemaafan...

No comments: