Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 26, 2014

Happy BoobsDay Lelove Dotz

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



Lokasi : The Maple Suits Hotel, Changkat Bukit Bintang
Date :  10 May 2014
Theme : BabyBlue & Pink

Akhirnya perancangan yang di rancang selama 1bulan setengah menampakkan hasil... Kenapa awal sangat saya merancang?? Harusla saya bukan pandai bab2 nak buat surprise ni. Mane nak cari tempat... mane nak deco.. mane nak tempah kek... mane nak cari doorgift.. apa lagi nak buat... makanan ape nak di sediakan... ok otak jammed seketika...
Nasib baikla saya dapat 2 orang pembantu yang sangat2 ikhlas membantu saya. Alhamdulilah... Saya nak buat ala2 private party je... tak nak jemput reramai pun cukupla kenalan terdekat...
Bersyukur sangat mereka ada di sisi saya dan sudi untuk menolong..




nampak tak ke "stress"an muka kami?? yea time ni kami berselfie di kala berada di kesesakkan lalu lintas yang memang tak boleh di bawa berbincang. Dan mereka2 ini la yang banyak membantu dan berjaya menjayakan Surprise Party seperti di rancang.

Kenapa saya nak buat private party... sebab nak mengeratkan siraturahim... Orang kata private party lagi murah bajet... OPSS SORRY... sebenarnya sama je bajet private dan unprivate...

Lebih kurang pukul 9 Lelove sampai... Saya pernah mention ada birthday party untuk besties... ala2 konon nak celebrate Monthly birthday la.. jadi lelove takla teperanjat sangatkan...
bila sampai ke depan ruang tamu lelove agak teperanjat sebab setiap belon yang tergantung hanya  gambar lelove.
Mungkin terkedu?? mungkin marah.. pelbagai dalam otak saya berfikir.. ni di sebabkan lelove tak bercakap walaupun sepatah untuk beberapa minute...
Rupa2nya Lelove speechless...
Orang keutaman dalam party harusla BESTIES dan kawan2 Lelove tapi yang dapat snap pic hanya Besties disebabkan kawan2 lelove sampai agak lewat dan kami da siap kemas. dan masa untuk tidur.
















dan akhir sekali sessi berselfie bersama orang kuat yang menjayakan Surprise Party ini setelah semua tetamu pulang..







No comments: