Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 29, 2014

Phuket - Dodotz birthday gift

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



Tak tahu nak belikan ape walaupun Lelove suka sangat kasut...
Tak tahu la berapa rak nak kena di sediakan untuk koleksi2 kasut die tu...
so kali ni saya tak nak belikan kasut lagi...
jadi saya hadiahkan ticket ke Phuket selama 5hari 4 malam.

Sebenarnya ni adalah wishes saya untuk tahun 2014 ni... so da alang2 nak bagi ticket g holiday jadi saya memilihla tempat yang saya teringin nak pergi...
Sambil menyelam minum air la nampaknya...

Di sebabkan Birthday Lelove kami berada di Phuket jadi kami meluangkan masa bersama di Hard Rock Phuket bersama kenalan yang baru kami kenal ketika naik flight sesama...
Mereka2 sangatla friendly... tak pernah berkira dari segi kewangan dan tenaga...


Phi Phi Island
  • Viking Cave 
  • Maya Bay
  • Loh Sama bay
  • Monkay Cave
  • Phi Phi Don
  • Khai Island
  • Karon Beach
  • Bangla Road
  • Simon Cabaret
  • James Bond Island
  • Tiger Kingdom 
  •  Cashew Nut Factory


P palang S : Maaf andai susunan gambar tidak mengikut susunan























No comments: