Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 23, 2014

AlifHaddicted "Friendly Tournament"

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ




Bertemu lagi di entry baru di minggu yang baru... 
Harap2 kalian sihat2 dan masih sudi meneruskan membaca di Dairy Kesayangan saya.... 
hahahha ada serupa pengacara Tv tak??
aduhai puteri tau la baru lepas menghabiskan masa ber"Bowling" ngan pengacara tv... 
takkan sampai terbawa2 nak mengayat dalam blog kan...
Sape kenal "Alif Hadi" ?? 
Meh saya jawapkan... 
mesti ramai yang cakap tak kenalkan... 
act dia tak famous mane pun... 
Mula2 saya join event dia saya pun akui saya tak kenal sape die... 
tapi biasala artiskan bila dia sampai je confirm2 la dia je yang akan menyerlah.... 
Time tu baru saya kenal sape Alif Hadi... 
kenal paras rupa je la...
 tapi saya masih tak tahu dia pengacara cerita apa.... 
kalau anda2 semua nak tahu bolehla search & google sendiri ya....

AlifHaddicted mengadakan "Friendly Tournament" di Pin Junction ECurve Damansara...
register 

Seramai 30orang peserta termasuk Alif Hadi... 
Bila saya dapat tau nak main Bowling... 
saya yang terlebih excited mana tak nya da lama sangat kot nak main bowling.. 
bak kata orang da berhabuk dah bola dan beg saya...
 Bukan tak nak main cuma masa tak mengizinkan...
 bila free kekawan lak tak free bila dorang free saya pulak sibuk jadi ni la masa saya nak mengasah balik bakat saya yang hampir hilang... 
cehhhhh 

saya dan beg berhabuk saya

Seperti biasa la... 
datang harusla register bak kata omputeh orang melayu cakap pendaftaran...
Di beri kotak di isinya bola untuk mengetahui kita di bahagikan ke dalam group brapa..
saya di group 7 mula2 frust la jugakan sebab berjauhan dengan kekawan yang saya lain... dahla saya ni pemalu tapi syukur sangat orang sekeliling saya dan group saya sangatla friendly.... 
dan memcabut lagi 1 bola untuk group... 
dan saya tercampak ke group 23 
seorang di beri 3 games... 
hambikkkkk tercabut jari saya di buatnya... 
total games 6
saya bukan pandai main pun ala sekadar nak happy2 je...




ni la skill2 terabur saya...

group 23... muka excited tak kami??

Finally... 
alhamdulilah... 
saya dapat nombor 3 antara rating tertinggi.... 
skill terabur pun dapat nombor 3 bayangkanla kalau saya ada skill mesti saya lagi hebatkan... 
Dan alhamdulilah group 23 saya pun mengumpul jumlah yang memuaskan hati dan kami mendapat tempat ke-3 



Selesaila activity mencapak bola...
Selfie harusla adakan... 
meh saya nak share pic saya bersama Alif Hadi...





Btw saya nak wish sikitla untuk Alif Hadi...

Happy Birthday in advance Dear Alif Hadi...
May Allah always bless you... 
Amin...
Happy success & cool forever...



No comments: