Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 20, 2014

Finally Air Jordan Force 4

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



Entry ke 3 untuk hari ini... Kerajinan melampau ke apa dah masuk dalam badan saya ni... Bila mood malas dah datang sampai berbulan2 saya tak update cerita.... pada yang masih membaca sekurang2nya tak la boring sebab boleh baca entry saya sekali banyak... eh ada ke pembaca... tengok ranting sama je kalau naik pun sikit je... kira adala jugakan...

Dairi kesayangan saya ni bukan banyak cerita terkini pun semua pasal kehidupan yang saya lalui... suka duka semua saya selitkan dalam entry2 yang saya rasa sesuai untuk di kongsikan bersama...
Seperti yang pernah saya cakap... saya masih dalam pembelajaran untuk jadi lebih baik setiap penulisan saya... Semua entry saya untuk di kongsikan mana yang baik kita boleh jadikan teladan yang buruk kita jadikan sempadan...
Seboleh2nya saya nak dairy kesayangan saya ini kekal dan motif utama saya untuk jadikan bahan bacaan bila saya boring itu salah 1 sebabnya kenapa saya masih tidak mendelete setiap entry saya walaupun semua ada separuhnya dah di jadikan kenangan...
Dan paling penting saya tak jadikan dairy kesayangan saya ni sebagai tempat nak menunjuk2 macam separuh blog yang kadang2 saya terjah juga untuk tambahkan ilmu... entry ciput je... jalan cerita takda...
tapi yang tertera dan nyata adalah untuk menunjuk...

Apa2 cara entry seseorang tu saya tak kisah pun... tak pernah langsung ambik pusing... setiap orang cara penyampainya berlainan cuma kalau boleh tak payahla nampak sangat motif  " menunjuk" tu

Alamak panjang pulak mukadimah saya kali ini sebenarnya saya nak kongsikan penantiaan saya selama hampir sebulan akhirnya berakhir juga... Jeng jeng jeng jangan fikir bukan2 nak tahu teruskan pembacaan...
Entri sebelum ni saya ada memberitahu yang saya tak akan belikan apa2 hadiah birthday untuk lelove di sebabkan saya dah sediakan tiket ke "Phuket" tapi atas sebab kesian dan ayat yang sama berulang2 Lelove mention nak kasut... Terkilan rasanya bila kasut yang di minat tu datang Malaysia tak dapat lelove beli atas sebab...bukan di lua kemampuan... semua orang akan ada rasa yang sama betul tak... andai sukakan sesuatu barang mahal macam mane pun akan di usahakan untuk di milikikan... walaupun hanya 1... betul tak??
Walaupun terpaksa kumpul duit lama2 sampai menggunung janji dapat apa yang dihajati...
So di sebabkan time benda tu datang Malaysia adalah hari weekdays... sampai ada yang sanggup bermalam tidup dekat The Curve nak dapatkan limited edition yang datang ke Malaysia.... Jadi Lelove angkat bendera Putih untuk bermalam dan beratur sepanjang2nya...
Memang harga jauh beza dengan harga asal ... Sekurang2nya saya bersyukur juga sebab Lelove awal2 dah angkat bendera putih... kalau tak confirm saya tido kat kaki lima sebab benda alah ni...

Apa ko cuba sampaikan ni Puteri?? Dari tadi asyikla "BENDA" straight to the point je kan senang...

Ok ok saya bagitahula apa benda tu tapi kenala intro sikit... Mula2 memang tak nak belikan pun... tapi saya rasa itu adalah hobby lelove why not saya sokong Lelove dari belakang walaupun kadang2 ianya agak membazir... jadi saya cakap ngan Lelove yang saya akan belikan Lelove hadiah yang dia nak cuma urusan membeli Lelove yang buat... memang takla saya nak buat... pandai sangatla saya nak membeli dari Oversea.. dari mendatangkan masalah baik saya tarik diri untuk menguruskan...

Almost 1 bulan akhirnya barang di courier sampai ke office... nak tahu apa barang tu??? tengokla pic yang saya dah kongsikan...


Yes!! Sepasang kasut Air Jordan Force 4... 

No comments: