Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 16, 2014

Reception Ahmad Farhan & Tajul Ashira

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



14 June 2014
Cahaya SPK Resort Club 



Nak di katakan setiap minggu la saya mesti busy dengan segala activiti...
Memang tak nafikan saya sangat keletihan...
dengan tidak cukup rehat lagi2 kekurangan tidur...
See dah sedia maklumkan
saya memang ratu tidur...
pantang ada peluang...

So straight to the point...
cerita yang saya nak kongsikan bersama...
Perkahwinan lil bro saya 
"Ahmad Farhan & Tajul Ashira"
Jangan tanya kenapa saya still mention lil bro sedangkan kami dah takda apa2 hubungan since saya dah berpisah dengan abang mereka...
Tapi ummi pernah pesan...
orang buat baik kita kenala berbaik dengan dorang...
jadi rasanya saya dengan "Abdullah" family tidak punyai apa2 masalah...
kami masih berhubung dan saya masih mengikut segala activiti mereka...

Even saya dengan bekas suami masih berkawan...
masih keluar bersama...
Seriosly im thankful because in surround people that is mature the mind
tak pernah menghalang saya jalinkan hubungan saya dengan bekas suami sebagai kawan...
faktor utama adalah "ANAK"

Ok back to the point...
Harus kehadiran saya di sebabkan atas jemputan..
walaupun majlis di sebelah perempuan...
Qifah saya da lepaskan awal since cuti sekolah...
bia Qifah tahu yang di masih ada dan perlukan keluarga sebelah PAPA dia...

Lebih kurang pukul 1230pm En. X datang ambil saya dan bawa saya ke majlis...
dah persandingan bermula pada pukul 145pm selepas solat zohor...




This is Puteri NurThaqifah Shahidah Binti Ahmad Shahani Family
Jelas di wajah anak kesayangan bila kehadiran kami berdua...
walaupun keadaan memisahkan kami tapi hubungan kami sebagai orang penting dalam hidup qifah kami masih terus berkawan...



 the best MIL & SIL
Setiap manusia pasti melakukan kesilapan tapi pada saya yang keruh saya buang jauh2 dan yang ada dalam hati saya adalah kebaikan mereka yang pernah hadir dalam hidup saya sebelum ini...



Sepupu sepapat En. X yang agak rapat ngan saya 1 ketika dulu...
hanya separuh bahagian sahaja yang sempat saya snap pic...

In Shaa Allah...
Kalau di panjangkan umur dan di murahkan lagi rezeki...
Reception Ahmad Farhan & Tajul Ashira sebelah lelaki pada 31 Aug 2014

No comments: