Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 10, 2014

Score Fitmob 2014

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



Score FitMob 2014 

Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC)

1 June 2014

Seperti yang saya janji kan di entry yang saya akan update apa yang menyebabkan kesibukan saya sampai tiada langsung ruang kasih sayang untuk saya mengupdate di dalam dairy kesayangan saya ni...
cehhh ayat langsung tak boleh blah....
ini adalah salah 1 program yang membuatkan saya kekurangan idea untuk mengupdate dairy kesayangan saya ni...
Gile bangga asyik2la dairy kesayangan saya kan...

Btw bukan apa saya memang nak update setiap aktiviti yang saya lakukan... tapi dalam masa yang sama harusla saya berfikir untuk menjadikan ayat blog saya semakin mudah di fahami...
Terus terangla saya katakan saya tidak begitu mahir untuk mengkarang blog seperti blogger2 yang lain akan tetapi saya juga tidak mahu orang lain yang membaca blog saya ni dapat merasakan ianya bukan tujuan untuk di kongsikan bersama malah ia sebenarnya bertujuan untuk menunjuk2...

Tiada pun yang menarik nak saya kongsikan... Kongsikan je tau bukan dengan nawaitu untuk menunjuk2...
Tak perlu saya nak bagi terlalu details cukupla saya sampaikan melalui pemahaman bergambar...
If masih tak faham lagi... sila2 la merujuk ke Mr. Google

Seperti entry saya sebelum ni (Klik sini) saya hanya meletakkan gambar dan jawapan pada gambar itu adalah entry kali ini...
Perr gila ayat psyco.. Confirm yang tak faham mesti lelaju klik buttop sebelah kanan tu kan...

Ini adalah aktiviti minggu pertama saya... dan alhamdulilah ia berjaya mencapai 
"MALAYSIA BOOK OF RECORDS"




No comments: