Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 22, 2014

Makan sampai kenyang bila perut minta di isi

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



Jeng jeng jeng!!!
Bosan ya baca entry saya yang terlalu banyak ni??? Okla ini in shaa Allah last entry untuk hari ini. Walaupun sebenarnya banyak lagi yang saya nak sharekan tapi apakan daya sekarang pun dah nak masuk kul 3am. Nak bersahur lepas tu tido. In Shaa Allah ada masa terluang akan saya akan update kan lagi. 
Apa2 pun sebelum saya teruskan entri saya yang berikutnya saya ingin menyusun 10 jari memohon kemaafaan andai ada tersilap kata atau menyigung perasaan sesiapa yang memnbaca entri saya selama ini. Segalanya di luar pengetahuan. Sesungguhnya yang BAIK itu dari Allah dan saya sebagai umatnya hanya mampu memohon kemaafan sekali lagi. 

Saya teruskan entri terakhir saya mungkin untuk bulan ramadhan. Mungkin akan ada sambungan cerita ramadhan selepas ini. Kita merancang dan segala2nya Allah yang menentukan. 
Dalam kesibukkan masa yang ada saya tidak melepaskan peluang berbuka puasa bersama kawan2 saya expecially Besties dan kawan2 sebelah Love. 
Maaf entri berbuka puasa bersama Besties saya tak dapat updatekan atas alasan yang sama masa tak mengizinkan. Dan saya tak berjanji akan mengupdatenya andai di beri kelapangan. Kenapa?? Sebab segala gambar tiada di simpanan saya. 
Kali ini saya nak update tentang berbuka puasa saya bersama Love & members. Amboi ramainya members love kan.Kawan ramai cuma yang boleh sekepala boleh di kira dengan jari. Dengan berbuka puasa yang perancangan saat terakhir. Mereka juga mempunya urusan lain jadi hanya seorang je yang ada masa terluang untuk berbuka dengan kami.
Di mana lokasi pilihan dan bersama sapa kami berbuka??Sila rujuk pada gambar ya.
Selesai berbuka puasa perut tak reti nak kenyang kami meneruskan mencari makanan untuk bersantai. 
Dan pilihan kami sudah tentula di Dip&Dip. Syurga segala chocolate. Lagi2 untuk penggemar chocolate seperti kami. 






No comments: