Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 14, 2014

Syawal 2014

Assalammualikum

Setelah berbulan tak update story morry suka duka di dalam blog kesayangan saya akhirnya saya mencuri sedikit masa untuk mengupdate even cerita dah lama pun berlalu...
Dengan alasan yang sama masa sangat memcemburikan saya untuk meneruskan minat saya sebagai blogger yang tak sehebat mane ni kan...
Seperti tajuk di atas saya nak share sedikit tentang perasaan saya bila dapat beraya bersama tersayang sudah tentunya di kampung halaman walaupun tiada pic terkini atas sebab2 yang susah saya nak sharekan disini.
Syukur Alhamdulillah saya masih di panjangkan umur dan di murahkan rezeki untuk merasa menyambut raya bersama nekda dan keluarga tersayang. Apa yang boleh saya kongsikan pic2 adalah ketika kami berjalan ke rumah sanak saudara...
Mungkin kali ini cerita saya agak membosankan dan saya sendiri akui kerana saya memang out off mood nak update blog tapi hati memberontak untuk mengupdate nya.
Saya memohon maaf andai coretan dalam blog saya ni bagai melepaskan keluh di tangga sahaja...

No comments: