Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 30, 2014

TMFdFKSBonding


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


27 - 28 Dec 2014
Tanah Aina Fahad 


Mesti korang tertanya2kan apa short form pada tajuk di ataskan??? TMF for The Magician Family dan FKS for Fezrulkhan Stribe. Siapakah meraka??? 

Inila mereka2 yang di maksudkan. Jejaka2 gilaan malaya. Ok walaupun bukan 100% sukakan mereka tapi majority ramai yang tergila2 kan mereka. 

Ok back to story ya. Setelah di bincang berbulan2 dan masa yang sesuai bagi mereka2 yang busy maka mereka sendiri yang decide sendiri untuk ber'kamping' bersama peminat mereka. Operasi booking membooking dan mengira baket pun bermula. 
Alhamdulolah walaupun ramai yang terpaksa cancel last minute atas kemungkinan sekarang musim banjir dan hujan tapi seramai 19orang yang masih gagahkam diri untuk menyertai program TMFdFKSBooding 

Perjalanan bermula seawal 10pagi di KL sentral dan  Perjalanan di teruskan ke Raub Pahang. Alhamdulilah cuaca begitu baik. Dan perjalanan kami selamat sampai.

Activiti bermula seawal pukul 4petang walaupun hanya Fezrul yang sampai dulu. As a peminat tahu sehari sebelum camping di tanah aina Shahiezy dan Fezrul telah berada di Penang untuk pelancaran Artisari. 

Awatla time ngah beria nak update blog time tu la idea hilang!! Frust Sangat ni tapi dari saya update cerita merapu2 dan dari saya kongsikan cerita yang nak up up je kan baik saya kongsikan pic. Biala pic berbicara segala activiti kami di Tanah Aina. 
Kalau nak lebih mengetahu activiti kami bolehla ke Instagram TheMagicianFamily 



This is Cica anak buah kepada Fezrulkhan. Meet this cute and talkactive girl. 
 
Games Sections 


 
Selesai menjerit + memerah otak ngan games yang menguji kesabaran saya nak mengamuk. 👊👊


Now is lending time with fezrulkhan & shaheizy sam


Activiti di siang hari 28Dec

Me with Fezrulkhan and his beautiful sister 

We are TMF 

Sebahagian dari yang join TMFdFKSBooding 
Lelain dah naik lori nak ke bawah untuk naik bus.

Say bubye to Tanah Aina Fahad

This is one and only pic saya dengan Sam. Ok fine sebenarmya saya tengah merajuk dengan Sam and Sam tau saya merajuk. Bia la kami TMF je tau kenapa dan mengapa "merajuk" tu tercipta.

Bubye semua see uall again next vacation. In Shaa Allah 

No comments: