Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 23, 2014

Permintaan Thaqifah Alhamdulilah tertunai jua!!! ๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹


ุงู„ุณَّู„ุงَู…ُ ุนَู„َูŠْูƒُู…ْ ูˆَุฑَุญْู…َุฉُ ุงู„ู„ู‡ِ ูˆَุจَุฑَูƒَุงุชُ


Kisah yang dah lama berlalu tapi masih mahu dikongsikan cerita menarik didalam blog kesayangan saya. Even cerita dah lapok pada uall tapi pada saya ia sesuatu yang perlu saya sharekan. Bukan apa cuma saya akan baca setiap blog saya bila ada masa terluang. Yes itu memang hobi saya bukan apa cuma boleh di jadikan kenangan dan mungkin juga saya boleh perbaiki cara penulisan saya dari masa ke masa. Al maklumla saya bukanla penulis blog yang tegar. Main hentam keromoh je.
Dah sedia maklum saya memang suka berjalan baik dengan family mahu pun dengan kekawan. 
Setelah puas berjalan sakan dengan kekawan kali ni saya menghabiskan masa saya dengan anakda kesayangan saya. Ini adalah salah 1 permintaan Qifah walaupun saya berniat nak bawa Qifah ke Singapore tapi bebudak kan dan mungkin juga Qifah masih tidak tahu apa yang menarik di Uss jadi pilihan utama harus ke Legoland. 
Anak kan apa saja akan saya tunaikan asalkan ianya berbaloi dan tidak melampaui batas. 
Alhamdulilah rezeki  untuk Qifah jadi plan ke Legoland di teruskan. 
Taraaaa kami dah sampai ke destinasi yang dituju. Alhamdulilah perjalanan kami dipermudahkan. 

Semoga Percutian kali ini dapat membahagiakan insan2 kesayangan saya. In shaa Allah seandainya saya di murahkan rezeki saya akan meneruskan destinasi seterusnya bersama mereka lagi. 

No comments: