Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 05, 2015

Ice Cream Magnum


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


Alhamdulilah dapat gak merasa Ice Cream Magnum yang jadi sebutan ramai dalam masa yang sama melawat shopping complex baru.
Biasala saya ni masa sentiasa tak mengizinkan nak berjalan ke sana ke sini. Okey okey tipu sebenarnya tak ada tujuan penting pun nak ke sana kan. Nak cuci poket pun sebenarnya ada tujuan lain nak di cucikan dulu so di sebabkan Magnum ni saya decide nak la ke Ioi City Putrajaya bak kata pepatah sambil menyelam minum air. 
Bukan kat Midvalley takda kan tapi alang2 tak pernah g Ioi City ni so sekali jalanla. 
Btw Ice cream tu X la menarik mane pun cuma kelainan dari yang di jual di kedai maka terujala nak mencubanya. 
See nampak tak berapa panjang nak ke beratur tapi we all lucky sebab tak payah beratur terus duduk ambik menu dan orde. Senangkan tapi dengan syaratla kena makan dessert mereka. Kalau setakat nak makan ice cream je patut tapau je la sebab kebanyakkan table full. 
Ni namenya Super Magnum. Order je yang ni pun dah cukup yummy ok!! Tak mahal mane pun sebatang rm9++ je. Banyak lagi perisa nanti uall bley je pilih kat buku menu mereka. 
Yang pulak name dia Magnum trifle bawah ice cream tu ada buah2an ngan cookies. Ni dalam kategori deserts Magnum la juga. Harga dalam rm22 - rm60 so ikut suka korangla decide nak makan yang mane. Tekak memasingkan. 


No comments: