Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 05, 2015

Wedding oH wedding again


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


Bila kerajinan tercapai oleh akal. Nak katakan hampir setiap hari mesti saya update blogkan. Sementara ada masa terluang jadi saya cuba menafaat cerita2 saya dalam blog ni. Biar pun dah berlalu lama tapi for me pedulikan apa orang nak kata. Rasanya saya pena mentionkan biar pun jadi kenangan saya tetap nak share n simpan.

Ok berbalik pada citer asal. Kisah adik sepupu saya yang bernikah dengan pensyarah tempat dia blajar. Pelajar VS pensyarah. Tak kisahla janji mereka telah halal. 

Flower girl si anak2 dara.


Besar dahkan anak dara saya sorang ni. Nie la salah seorang flower girl.

I love my family 💕

Dan ini saya dan anak2 saudara dan sepupu2 terdekat. Seriously kami memang gile selfie.

Ini bau syurgaku.. Anak kesayangan beta 
Amni Latisya Vs Qaiser Mikail 

Dan ini lah saya!!  

No comments: