Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 11, 2015

Congratulations Mr. Magician. We love you.


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


Rasanya belum terlambat lagikan untuk saya kongsikan atas kemenangan Mr. Magician. 
Sape Mr. Magician tueww?? Ok2 meh saya kenalkan even dalam blog kesayangan saya selalu saje ada cerita menarik tentangnya. Tapi takpe saya kongsikan sikit siapakah beliau. 


Siapa lagi kalau bukan Shaheizy Sam yang di nobatkan sebagai bintang paling Popular tahun ini. Alhamdulilah berkat usaha beliau. Akhirnya ini yang dia perolehi. 

Back to old story. Seawal 4hb April kami telah sampai ke genting. Bukan apa just nak rest nak berjalan2 walaupun dah kerap sangat saya jejak kaki ke genting. 

5hb April 
Semua Fan club harus ada si depan pintu masuk seawal 430pm walaupun Abpbh start 8pm. Kenapa awal? Mane nak berkejar menggantung banner. Mane nak cari fan2 Tmf. Harap maklumla kami TMF ni memang Fun sepenuhnya dengan Shaheizy Sam tapi ada yang datang hari sabtu stay hotel ngan kami. Ada yang datang ahad pagi. Ada juga yang masih belum sampai. 
Sesampai je Arena of Star terus terang saya katakan bebanyak artis tercalon dan seramai2nya fan yang datang dan kami hanya membawa 37orang sahaja untuk fan. Ya Allah seperti semut merah bila tengok kiri kanan ramainya makluk Allah. 
Fun club lain siap bawa lebih dari 50orang ahli fan club dan kami?? Hanya 37orang sahaja. 

 See ni separuh dari yang dapat datang awal. Tak ramaikan. 


 
Nampak perbezaan fan kami dengan fan fan club yang lain. 


Bak kata Abang Shaheizy Sam bia kite kalah asalkan kite menang sorak. Mampu ke seramai ni nak sorak pecahkan Arena of Star?? Berbandingkan dengan fan club yang lain. Nasib baikla kami ada vuvuvela yang mampu memecahkan keriuhan di Arena of Star. 

Sebelum saya terlupa sebelum melangkah kaki ke dalam Arena of Star as a Fun Club kami di minta oleh wartawan BH untuk wish sapekah yang kami pilih dan seharusnya "Shaheizy Sam" 
Alamak video tak dapatla nak di kongsikan. Uall boleh cari di Youtube ya. 

Bila pelakon lelaki paling popular jatuh kepada Mr. Magician kami dan alhamdulilah 90% kemungkinan anugerah bintang paling popular akan menjadi hak kami. Tapi baru 90% kan kite tak tahu apa akan jadi lagi kepada 10% berikutnya. 
Sekali lagi bila di umumkan Mr. Magician menang sebagai Bintang Paling Popular whatsapp tak putus2 masuk wish congratulation dan dalam masa yang sama nampak saya terlonjak2 kegembiraan. Ya Allah saat tu Allah je tahu betapa gembiranya hati. 
Mehla saya share pic kegembiraan kami dan biala segalanya gambar berbicara. 
Pic ini di ambil selepas Shaheizy Sam di nobatkan sebagai Bintang Paling Popur tahun ini. 
Melepak bersama abang sampai ke subuh even memasing mata dah kuyu dan abang ada shooting. 

Hambek skali 2 ioll pegang tau. Berat ya Amat. Silala abaikanla muka di kala 430am. 

Orang kuat saya yang sentiasa memberi dorongan saya. Sentiasa mengikut segala kerenah saya. Semtiasa ada dengan saya. Even Lelove tak pernah cukup tidur. Alhamdulilah sebab dia tidak pernah sekali pun buat muka + maki hamun sama sepanjang saya mengikut segala activity bersama Shaheizy Sam. 

Yes. Ni orang kuat TMF "The Magician Family" yang bertungkus lumus untuk melihat Mr. Magician kami menang. 

Paling penting Abang melayan je segala kerenah kami. Layan je bebelan saya. But i know u bro awak takkan mengkecewakan peminat awak. Betul ke idok?? 

Setelah selesai berjumpa. Selesai abang blanja minum. Selsesai bergambar. Paling penting selesai saya membebel2 kat abang. Bia die je tahu kenapa dan mengapa saya membebel. 


Maka keesokkannya berangkatla kami pulang ke rumah memasing. Thanks guys uall the best team. Susah senang bersama. 
Semoga Mr. Magician kite tak lupakan kite selepas ini. Amin. 


No comments: