Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 19, 2015

Alhamdulilah Extra gift from Love


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


Sambungan cerita Anniversary YayunkDdy. 
Apa muak? Ok sila tekan button exit yang tertera di blog kesayangan saya. 
Btw even aku tak pernah mengharap ada celebrate Anniversary. Tak nengharapkan ada hadiah yang mahal cukupla sekadar Lelove mengingati tarikh kami. Walaupun sesibuk mane pun masa kami. 
Tapi Alhamdulilah Lelove tak pernah mengkecewakan aku. Hope ianya berterusan. 
Aku pernah plan nak buat suprise dinner untuk Anniversary kami tapi keadaan tak begitu mengizinkan atas kesibukan kami. Semuanya terpaksa aku batalkan. 
Aku bersyukur sebab aku masih dihargai. Alhamdulilah. 

Taraa Lelove ajak kua dinner i thought ianya sekadar dinner. Tapi sebaliknya. Alhamdulilah ada rezeki aku kali ini. 

Thanks Lelove for the extra gifts. Even i know you not a romantic person. I love it. 

No comments: