Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 12, 2015

Shahiezy Sam meraikan peminat



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



Setelah berapa lama saya mengabaikan dairi kesayangan. Di sebabkan mata makin segar dan keadaan membosankan saya cuba untuk mengingati kembali memori indah untuk saya kongsikan di dalam dairi kesayangan saya. 

Walaupun terlalu lama untuk di kongsikan bagi saya tak salahkan kalau saya nak simpankan ia sebagai bahan bacaan saya untuk masa akan datang. 
Masih ingat lagi tak siapa Anugerah Bintang Popular tahun ini??? Walaupun banyak sangat story morry yang tak menarik di laman sosial tapi bagi saya hanya dia dan orang2 yang terdekat je tahu tahap usaha dia sampai dia di layak di gelar Bintang Popular. 

Berkat kesabaran dan usaha dirinya sendiri maka berdirila dia di bumi yang nyata sebagai pemenang. Alhamdulilah dengan kemenangan itu dia masih menghargai peminatnya dan meraikan kemenangan bersama peminatnya. 

Sekali lagi saya bersyukur di berikan kepercayaan 100% kepada undergroundteam untuk memguruskan majlis meraikan peminatnya. 
Siapa undergroundteam. Ok meh saya tepek sikit pic undergroundteam. Mane tahu ada yang nak beri kepercayaan untuk majlis mereka pulakkan bolehla contact2 kami di Ig : Undergroundteam. 



Yes!! Kami la undergroundteam yang berjaya jalankan tanggungjawap yang diberi. 
Sila abaikan muka kami yang kepenatan + muka tak cukup tidur. 

Alhamdulilah sepanjang event segalanya berjalan dengan lancar. Terima kasih kepada sponsor2 untuk menjayakan event ini. Tak terhingganya berkat usaha seseorang yang bertungkus lumus mencari sponsor daripada Khemah yang tersergam indah. Photo booth doorgift, kek mothersday, kek birthday Mommy, makanan, belon, bunga, live update dan pelbagai lagi. Kalau nak di senaraikan mau sampai esok pun tak habis ceritakan. Nak tahu siapa sponsor untuk event ini bolehla menyinggah ke Instagram TheMagicianFamily. 



Alhamdulilah sekali lagi saya bersyukur kepada Illahi segalanya berjalan dengan lancar. 


Kami undergroundteam yang bersatu hati menyempurnakan event Pemenang Anugerah Bintang Popular kali ini. 



Shahiezy Sam bersama TheMagicianFamily 

Kata2 terakhir dari Shahiezy Sam buat Undergroundteam 

Our pic yang kepenatan di tengah malam setelah selesai segalanya. Alhamdulilah. 


No comments: