Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 15, 2016

New Year with Besties


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


Hampir 4bulan saya Tak update blog kesayangan. Mood nak update kejap datang kejap tak datang. Jadi saya ambik jalan singkat untuk berhenti seketika update blog kesayangan. 

Tak bermakne tak update blog saya tak tengok trafik blog kan. Mana la tahu ada yang still rajin nak stalker. 
Btw setengah bulan telah kite lalui tahun baru. Dan offcoz la saya takde wish pun "Happy New Year" tapi saya still celebrate NY bersama Besties. Takda pun yang menarik cuma kami adakan "shellout" together. Tq Mimi sudi masakkan untuk kami. 






Dengan makanan yang ada. Alhamdulilah rezeki datang lagi bila boss im suh ambik makanan yang da siap di masak untuk menambahkan makanan kami. 
Alhamdulilah rezeki jangan di tolak. Musuh jangan di cari. 



Selesai makan borak punya borak, gosip punya gosip tetiba semua nak buat kerja gile. Nak berenang di malam hari. Malangnya X sampai setengah jam security datang halau kami balik. Hahahah part ni paling lawak coz time tu memasing dalam kolam renang. 
Dalam terpaksa kami redha even malam NY kan ape la salah bagi peluang. Masuk rumah naik atas memasing mandi n salin baju. Now operasi makan untuk kali ke berapa saya pun tak pasti. 
Bak kata orang selagi de makanan depan mata selagi tu la nak mengunyah. 

Bila jam menunjukkan kul 5am maka nak balik umah memasing pun dah tak mampu so memasing berlending depan tv sambil layan mata. 

Activity berenang tak habis di malam hari seawal pagi kami dah berenang ke dalam kolam. Nasibla depan umah je. 
Nie la namenya bila kami jarang berjumpa. Memasing busy dengan urusan sendiri. Sekali jumpa sampai lupa jalan balik rumah sendiri.


P palang S : doakan saya supaya diberi kesihatan yang baik dan mood rajin saya nak update blog nie. See you soon. 




No comments: