Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 28, 2009

CupCakes!!!!

Semalam aku g keje cam biasa....
tapi yang bezanya aku semalam g keje tanpa membuat 1 keje opis coz aku sbuk mlayan kawan2 aku yang nk order cupcakes....
Aku bukan niaga cupcakes pun tapi aku de member buat cupcakes n rasa nye sgguh sedap hingga mjilat jari kaki...
lalalallalalala
So kirenye smalam aku dalam kategori mcuri tulang+makan gaji buta....
Takpe sebab sabtu lepas aku baru jea de annual general meeting(AGM) so smalam hari tuk kami satu opis buat keje masing2, takde sape yang nak marah...
Sebab aku banyak sangat pilihan aku bagila kawan2 nie tengok mane 1 corak,size yang dorg bkenan...
pasal byran jangan risau coz cupcakes kawan aku nie memang murah n delivery aku yang bik n aku yang anta kat pemesan...
tapi kalau jauh sangat tu kena la charge...
aku da la tak bik komisyen pun atleast pas la duit minyak keta ku...
Saje2 jea nak bbakti ngan kawan...
bukan aku dapat komisyen pun takde untung pe2 pun...
Tolong ngan ikhlas nie...
Bayangkanla dari pagi smpai balik aku still sibuk pasal cupcakes...
smpai penin2 la pala aku nie....
nasib kawan2 aku yang order nie tak berapa cerewet klu tak cmfirm la aku pnin pala makin truk.....
Meh kite tengok contoh cupcakes yang aku rasa cantik tapi tak tau la pada korg smua..

Ni bungkusan yang akan dhanta pada yang order....cuma xde bunga la sbb letak bunga tu nak buah hantaran....



Cupcakes tuk Mother`s Day.....

Mothe`s day da nak dekat 10 may nie so klu de sape2 yang bminat tu ley la order yea...

Tak mahal amne pun cuma klu nak murah kenala bik size yang kecik...

Theme bola ngan pemain2nyer...



Chealsea Team


Yang kat bwah nie pilihan kawan aku noryn tuk bday Bf dye cuma kat tulisan tu nnt dye minta letak pic Bf dye....

so t da siap cupcakes tu aku akn upload dlm Blog nie k...

N kat cupcakes yang noryn order tu pun aku letakkan patung pemain dari united la...

Nampakla skit kelaian...



MAN.UNITED TEAM

Tuk 6may nie aku da order tuk kawan aku sha tuk bday Bf dye yang ke...????opssss mane ley bagi tau nk g la tanye sdiri yea...

Nnt da siap cupcakes tu aku akn uploadkan....

hope time tu aku xsibukla sgt...

9may aku order tuk kawan aku noryn sama gak cm sha tuk bday Bf dye cuma cam aku cakap tadila dye nyer aku buat skit kelainan...

So sama gakla t da siap jea cupcakes tu aku akan upload blog a.s.a.p...

Tggu yeaa!!!

No comments: