Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 29, 2009

Pizza Hut...


Semalam lepas balik keje tetiba jea aku teringat kat abang aku yang keje kat pizza hut...
Act die tu bukan abang kandung aku cuma skadar abang angkat..
aku ngan die da lama sangat kenal,da nk dekat 9 tahun.....
So skrg nie aku da lama sangat tak jumpa die...
Sebab masing2 sibuk ngan kerjaya....
dengan keje die yang tak menentu masa,
so peluang tuk aku jumpa die memangla susah sangat...
Di sebabkan semalam aku memang takde plan nak buat per so aku plan nak g jumpa die kat pizza subang.....
B4 g sana aku kenala buat temujanji sebab die tu kadang2 die tu tak masuk restoran or kadang2 die keje pagi...
mgkin semalam nasib menyebelahi aku sebab smalam die keje petang....
sampai sana biasala aku kena minta die blanja aku makan pizza......
bagi die brape la sangat coz limit die tuk blanje kat pizza 300rm sbulan...





Bil2 yang kami order tapi kami tak bayar pun sebab abgku blanje...



lalallalalala



So korang tengokla berape jea mkanan kami semalam tak sampai pun limit diekan...
tuk pengetahuan korang semalam kn baru 28hb so limit die still de lagi dalam 180
So kalau tolak ngan pe yang aku makan still de banyak lagi kan.....






Nie makanan yang aku ngan mr.jersidd order...


Mango blance...Mr.Jersidd yang order....


Ni pizza thai & island....



Seafood Lasagna



carbonara



Chicken Wings



Lebih kurang 1jam lebih aku duk pizaa hut tu....


makan2 n makan smpai aku rasa cam nak meletup da perutku....


percaya atau tidak makana yang aku order ngan Mr.jersidd takde yang membazir coz Mr.jersidd memang jenis yang pmakan...


Hidangla pe saje asalkan sedap n halal pasti bis....


b4 makan td aku takla bik pic sbab da lapar sangat...


nak pose pun tak bertenaga la...


so pas makan baru ley pose2....


Ni muka Mr.Jersidd yang da kekenyangan.....


muka aku lepas kekenyangan.....





Pas makan aku tak terus balikla....


merayau2 cari baju tuk Mr.Jersidd sebab 9may nie kami de party theme purple so aku nyer baju da dapat tggal Mr.Jersidd jea lagi....


Masalah sekarang Mr.Jersidd nie sangat cerewet ngan pemakaian...


Kul 10.30 baru aku smpai umah..


mata da ngantuk sangat2 tapi smpai umah tak ley tido...


Sempat gakla layan Tv tengok citer Cinta gile ngan Intan...


Kul 11.30 da masuk tido...


Smalam hari yang sangat mletihkan walaupun aku da kekenyangan......




No comments: