Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 30, 2009

Mr.K B*****D!!!!

Hari ni bukan hari yang menghappykan aku wlpun sok aku da nak gerak g Johor...
Rahsia yang aku simpan dari Mr.Jersidd tbongkar gak akhirnyer...
Aku akui memang itu salah dari aku sebab aku tak jujur...
Bukan de niat lain pun aku cuma taknak Mr.Jersidd Bising ngan aku or Pk yang bukan2...
tapi arini smua citer aku kena citer dari a-z...
Nak nages aku sebenarnya tadi...bukan nak nanges da nanges pun depan laptop nie....Nasibla laptop aku tak reti cakap...
Klu tak cmfirm die gelakkan aku...
Aku tak tau camner nak citer tapi hakikat benda nie kalau jadi pada korang mungkin 90% korang akan buat benda yang sama aku buat....
Da rezeki depan mata tak la aku nak lepaskan peluang kot....
Okla meh aku share skit ngan korang yea....
cmnie citer nyer...
aku bukanla cantik mane pun sampai boleh buat orang lain ttarik hati ngan aku...
Mgkin sebab nie manje...lalalalla manje la sangat...
Ok2 kite sambung balik...
Aku de 1 kenalan nie tak tau la nak letak name per...Mr K (korang Pk la sdiri name org tu yea..)
Die suka kat aku..perasan da aku nie...
serius tak men2 Mr.K nie memang suka kat aku....
sanggup buat pe saje asalkan aku nakkan Mr.K nie...
Gile!!!!!! Aku da de Mr.Jersidd ingat senang ke ati nie nak tukar2 sayang ni...
Aku slalu sangat bagitahu yang sayang aku kat Mr.Jersidd belum de sape boleh mengubahnya..
Bak kata orang la sayang aku da kuat dalam hati...
Sampai 1ari Mr.K sanggup bagi aku RM...
Korang bayangkan betapa bodoh+gile Mr.K tu....
So dpendekan ceritala yea....
Mr.K agak bengang ngan aku sebab aku tak ley trima dye....Mgkin dye jenis PLU yang bjiwa kwanitaan prangai ala sdikit cam budak2 perempuan baru nak naik...
Habis semua yang Mr.K bagi kat aku dye dok citer kat Mr.Jersidd....
Bukan aku taknak gtau Mr.Jersidd tapi aku tau nanti smua tu mnimbulkan lagi masalah antara aku ngan Mr.Jersidd...
Da bocor citer semua barula aku terus terang..
Nasib baikla Mr.Jersidd Ok ngan aku klu tak mati Mr.K tu aku keje kan....
Kes Still berjalan lagi coz mood aku sekarang nak g bcuti...
pe2 citer selanjutnya aku akan update kat blog nie k...

No comments: