Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 01, 2009

Pening + Kepenatan

Tak tahu la aku nak tulis pe dalam blog ni Bcoz aku da penin pala sangat2 sekarang nie, orang lain de Blog aku pun teringin nak ade blog gak tapi cmni la jadinyer...


Semua aku nk buat semua tak reti last2 kena minta bantuan Shafbudakkurus.


Tak tau la da berapa kali aku da kena maki ngan sha sebab tak faham2 nk update blog.


Aku de masalah sikit hari ni sha ajar aku fhm pastu esok2 aku nk update balik kena tanye sha lg, mane la sha xngamuk n maki2 aku...


Sha sorry ekkk kawan ko nie kureng sikit ilmu dalam blog.


hope ko jgnla putus asa nak terus ajar aku yea!!


Kite kan kawan!!!


Ni kisah blog aku yang tak siap2 update tu tak termasuk lagi bab rakan2 aku yang tengah krisis ni.Yang kanan kawan aku,yang kiri pun sama gak so nak bpihak mane 1 pun aku xpasti.


Yang sana ego stinggi KLCC yg sini la ego mengunung tinggi so korang rasala yang mane 1 akan runtuh dulu???


Yang buat salah tak reti2 nak minta maaf, yang jadi mangsa keadaan pun xreti2 gak nak memaafkn,last2 aku la jadi mangsa pendengar semua2 citer nie.Aku tak kisah setakat nk mendengar cuma aku salah seorang kawan yang sedih bila dorang dah jadi camni,cam da xseceria dulu lagi.


Ni aku nak pesan kat kawan2 aku yang bgado tu yea...




Eja, aku tau bukan senang ko nak maafkn pe da jadi coz aku tau ko sakit sgt time tu klu xcmfirm ko xkuakn air mata rite???tapi tuk kebaikan tak salahkn kalau ko mengalah??


Noryn,Ko da tau ko salah pe salahnye ko mengalah jea minta maaf kat si Eja tu...Sama ade dye maafkn ko @ tidak tu da belakang kire.Janji ko minta Maaf.


Aku rindukan suasana kite bsama2..G mane je be6 kalau sham tu keje kalau tak mesti be7.


so korang as a frend aku tlg la bebaik semula selagi boleh mengalah selagi tu la korg cuba yea!!
Tu baru 2 kes nie kes yang meningkn sangat pala otak aku coz g berape hari jea da Bubble Party tapi aku 1 pun xready lagi...Hadiah tak cari Boo aku tu wat tak tau je, kang aku bising dye cakap aku nie suka membebel kalau buat last mint nanti aku yang xcukup tangan.
Aku tak nak party tu jadi cm kelamkabut...
Aku berharap sangat2 party nie bjalan dgn lancar dan teratur.
AMIN

No comments: