Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 25, 2009

bila Mr.K datang mengganggu

gangguan...gangguan...
aku benci dengan ganggguan...
kisah Mr.K kembali lagi...
makin lama makin aku sakit ati ngan dye...
dsebabkan kbodohan nya sdiri sekarang dye yang merana...
lalalla merana kerr...
tahla...aku skit tak kisah...
sejak aku de blogspot ni...
aku tau Mr.K takkan tau pasal blogspot aku ni...
mlainkan kawan2 seangkatan aku yang gtau...
biala dye nak mbaca ke nak pe...
de kah aku kisah???
Oh tidak sekali...
balik pada citer tadi...
sape yang pernah baca mesti tau kes aku ngan Mr.K masih bjalan sperti biasa...
dsebabkan aku bfikir and aku sdiri pernah janji nak bayar balik pe yang dye da bagikan tu...
malas nak d`ungkit2 or dcanang2...
cam yang aku pernah katakan B4 nie Mr.K seorang PLU yang bjiwa kwanitaan lagi...
tak sepenuhnya keras...
Bak kata kawan2 aku la Mr.K nie ahli2 syurga...
so aku pernah gtau dye smua akan sattel paling lambat 14hb...
tapi sebabkan kgelojohan diri nya sdiri yang nak bcerita pada smua orang..
niat suci murni ku tpaksala aku batalkan...
so dsebabkan aku da pun batalkan niat tu...
dye da start beri kami gangguan...
cuba bfikir b4 btindak...
kalau dye sabar tu brape hari b4 14hb comfirm pe dye nak aku da bagi...
so...untuk meringkaskan cerita...
aku harap Mr.K JANGAN MENGGANGGU AKU LAGI..
.

Pesanan tuk semua...
Mr.K kalau ko seorang yang sabar mesti benda nie takkan jadi...
so dsebabkan ko punyai kesabaran...
1 jea aku minta teruskan la bsabar...
semoga allah mberikan ko hidayah dye kjadian sbegini...
amin..
My frenz @Reader...
thanx a lot coz gtau Mr.K add blog aku....
pengorbanan mu amat aku sanjungi...
luv u dam much dear!!!

No comments: