Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 26, 2009

Ceramic world

Nie sebenarnya sambungan citer jualan gudang + restaurant...
sebab banyak sangat Xtvt so aku terpaksa la update skit....
Act aku de pic nk share ngan smua reader but aku memang takde masa nak upload...
insyallah kalau de masa nanti aku upload la yea...
pas kami g makan kat restaurant upin n ipin...
hala tujuan kami masih bjalan lagi...
ummi suh aku teman pergi CERAMIC WORLD...
biasala selagi umah baru tu tak dsiapkan selagi tu la...
Xtvt weekend ku mesti de kaitan ngan rumah..
pas da beli pe yang ummi nak sangat kami g Nilai...
beli SINK....
bukan kat klang or kl nie takde jual sink...
tapi mahal...tak berbaloi sangat...
sama bentuk.warna tapi harga kat sini RM970...
Klu kat nilai baru jea RM340..
Jauh sangat perbezaannya...
lebih duit tu macam2 boleh dbuat...
tu baru jea citer pasal harga sink..
kalau lain2 mesti lagi murahkan...
selagi umah tu tak siap selagi tu kami semua akan ikut je ke mane ummi nak g...
alhamdulilah umah kami 80% da siap...
ke mungkinan besar awal july kami akan pindah...
insyallah sbelum raya bilikngan dapur di ubah suai lagi...
nak buat smua tak boley sebab ongkosnya bkurangan buat masa ni.....
tunggu rezeki akan datang...
mari kite sama2 doakan biar economi negara stabil kembali...
boleyla saham2 ummi ku d`jual smua..
skarang nie tpaksa dbekukan sebab tak dapat pe2 keuntungan langsung...

No comments: