Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 25, 2009

Jualan gudang + Restaurant

Morning semua....
arini aku g kerja dalam keadaan sungguh memenatkan........
weekend ku penuh denganXtvt...
sabtu pagi aku da de kat depan Centro Klang sebab nak join ummi ku g jualan gudang...
pe de kat sana???
de jual barangan Guess...
Raoul,Ck dan len2 lagi..
kul 10 pagi kami da de kat sana..
ingatkan kami la paling awal...
rupa2nya sangkaan aku meleset....
sampai2 orang da ramai beratur....
aku dari smpai sana kul 10am...
pilih punya pilih tak sedar da kul 1pm...
lamakan kami mborong....
Meh kite layan pic jea ek....


Odw nak beratur...
sempat pose walaupun kami tengah beratur....


family ku....

kami yang sayang camera....tu sebab selalu pose jea...



Qifah yang kebosanan


Qifah yang memang suka pose....



2)sibuk memilih seluar....

3) abah yang sudi menanti.....






1) Ummi yang tengah membayar...
2)jumlahyang perlu kami bayar....
3)ngah sibuk buat member card..

Ni barang2 yang aku punya....

Pic2 lain aku xsempat nak upload...
sorry sangat2 yea...
t free2 aku upload la....
pas sattel membeli kami g makan...
tempat ni aku tak pernah pergi tapi memang menarik..
Kalau korang yang suka layan upin & ipin mesti truja gak bila g kedai nie...
makanan boley tahan...
dsebabkan aku nie da kelaparan
tak makan dari pagi so nak bik pic makanan pun aku tak teringat...
sorry aku just dapat upload kedai nyer pic
tak bik pun pic makanan yang d`order....


Ni la restaurant yang kami g makan tu...
Kalau korang bminat citer nya..
cuba la g kedainya plak...
rasa plak makanan2 nya.....
jomla try....

**pas makan tak bis citer lagi so tunggu blog yang akan datang k...
daaaaaaaaa

No comments: