Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 13, 2009

harianku

Semalam aku balik kerja agak lewat...
Tak la lewat maner tapi cian kat Mr.Jersidd sampai ttido2 dalam kereta sementara mnunggu aku...
Bukan saje nak balik lambat tiba2 last mins aku kena buat cek coz nak bayar kat customer sok n kena update inventory list..
Cmni la klu da kerja ngan property....
aku buat kerja smua nak cepat nasib baikla aku tak tbuat salah...
Kalau tak sure mati aku..
erm....pas aku balik, kami terus g pasar malam...
mood nak masak takde walaupun houzmate aku sekarang rajin benar memasak...
so klu dye da rajin masak aku just numpang makan jea la....hahahahha
g pasar beli mee goreng,kropok leko...
time lapar semua nyer aku nak makan...
Nafsu la namenyer tu...
sampai umah aku salin baju taks empat mandi pun aku da kelaparan sangat2...
bukan tak makan lunch tapi tahla perut aku nie de time nak makan jea kadang2 tu tak makan pun takper..
pelik2 aku dbuatnyer...
sambil makan aku tengokla Tv citer lain takde la so tpaksala aku melayan kelap Pop..
de 1 gruop ni aku tengok si perempuan tu alah mgedik sikit la...
Pk punya pk aku memang tak dapat nak agak sape minah tu...
Bis jea kelap pop tu aku duk betul2 depan Tv nak tau gak sape artis undangan tu sebab tak familiar but mgedik lak tu...
Rupe2 nyer Noni.... aku rasa dak realty Tv la...mungkin dak AF tahun kberape aku tak tahula...
serius mgedik sangat2...awak tu artis elok2 sikit perangai tu...
pnuntup kelap pop tu pasang lagu dangdut boley lak noni nie bria sakat mgelek2 buntot nyer....
cam saje nak tarik phatianla tu...
pas bis citer tu aku pun da settel makan,mandi n terus tido...
caya tak percaya smalam aku masuk tido kul 8.30 smpai la pagi tadi kul 7. aku baru bangun...
Sekian!!!

No comments: