Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 12, 2009

Sayu hatiku lagi....

Semalam pas balik kerja aku tak terus balik umah...
g teman kan Mr.Jersidd g cuci kereta coz ari ahad Mr.Jersidd teman aku g jalan TAR cari kain baju kurung....
Nak rayakan so kena la beli awal2 nanti da takde lak yang sudi nak tolong jahitkan...
Lagi2la aku nie tak suka pakai baju da siap...
so kenala pergi beli kain tu awal....
tuk pengetahuan semua kat parking Jalan TAR banyakla gagak...
Ibarat cam hujan tahi dbumi sdirila..
salah satu kereta yang jadi mangsa kereta Mr.Jersidd
Naik gelila aku dbuatnyer...
So semalam pas balik kerja terus g cuci kereta kat sunway...
bukan kat area umah kami takde car wash tapi dsebabkan kul 8 kami de plan nak g jumpa kawan lama so terusla g area sunway...
Sperti da sedia maklum kite nie manusia janji tak boleh la nak dtepati spenuhnyer so janji melayu kul 8 tapi kami sampai kul 8.10 dkire tlambat la...
aku PK aku la yang lambat rupe2 nye dorang lagi lambat...
Da la aku paling tak suka mnunggu....
Borak nyer borak...tiba2 allah nak tunjukkan yang kawan aku ni rupanye jenis tak setia...
Boley plak dye thantar SMS kat num aku...
sdangkan nak hantar kat orang lain...
Kat c2 da kantoi....
Mula2 aku memang tak faham...
btambah tak faham bila si kantoi nyer partner mula bagi syarat2...
Nak jadi mami jarum kena pandai so aku pun menkan la peranan....
mula2 awexx si kantoi yang meluahkan...sampai nanges2
sayu jea aku tengok dye...
da bis luahan smua tkeluar si kantoi lak cerita kenapa and mengapa dye berubah jadi cmtu...
Ya allah sesungguhnya benda2 tu akan sakit bila dalam hubungan ada sifah balas membalas...
Aku bukan nak bpihak pada sape2...
baik si kantoi or awexx si kantoi...
semua sama de buat kesilapan...
tapi cuba korang bayangkan la...
duk srumah...si kontoi buat semua benda depan si bekas awexxnya...
mane la tak sakit ati orang tu...
atleastla jagala sikit hati kawan tu...
sampai bawa awexx baru balik umah tido skali...
wut r u feel??? sedih kan...
sakit+bengang+semua ada...
aku pernah rasakan smua tu dulu n aku tau pe perasaan si awexx tu skarang...
asyik menangis jea si awexx...aku sayu sangat2 bila tengok awexx tu nanges...
klu hubungan tjalin tu baru lagi mgkin sayang tu xde la kuat maner pun...
ni da masuk 11 tahun...susah senang besama...
last2 ksudahan jadi cmni lak....
aku bharap sangat2 si awexx tu akan jadi kuat...
ni dugaam n bawa2 la bsabar coz de hikmah dsbalik kjadian...
Ingat 1 jea la....

WHAT GOES AROUND COMES AROUND.

1 comment:

Anonymous said...

hoho sis..
hampir je ku terase n merase neh...