Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 30, 2009

Layankan Jea!!!

Hari ni aku kena kerja...
stelah berapa lama aku tak pernah g kerja ari sabtu...
de sebabkan de banyak tenancy agreement yang aku kena settelkan...
so aku tpaksala datang...
Kalau tak comfirm2 sekarang nie aku dah join sengal team g Genting...
biala Mr.Jersidd tinggal sorang2 kat umah....
hahahahha...(kejamkan aku)
semalam pas nalik kerja..
plan Mr.Jersidd nak masak kat umah...
nak masak simple2 jea...
masak sup ayam ngan ayam tumbuk...
last2 odw balik Mr.Jersidd cakap dye nak makan kat lua sebab penat nak masak...
pas makan kami terus balik umah...
landing2 atas tilam...
Mr.Jersidd da tertido...
aku yang ke bosanan duk depan meharap de la yang sudi teman aku tengok tv...
last2 akak bilik depan tu pun da membuta depan Tv...
aku pun bik la peluang masuk bilik n tido...
nikmatnya...
kul2 kami terbangun...
rupa2 time aku tido tu..
akak bilik depan tu memasak...
boley aku tak sedar langsung...
bangun kul2 baru aku perasan atas dapur de sup ayam...
dsebabkan aku da tido tadi so bila da tjaga memang la susah la nak tido balik....
so aku suh Mr.Jersidd buat kan aku ayam tumbuk...
kul 4 kami makan sambil layan DVD...
Citer Selamat Pagi Cinta...
da settel makan kami sambung tido lagi...
kul 7.30 baru bangun tapi mata tak larat nak buka..
gagahkan diri g kerja gak...
so sementara nak bik Mood start kerja aku update la blog nie.....

No comments: