Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 13, 2009

Happy Birthday Abah!!!

Hari ni ulangtahun kelahiran abah ke Sayangan ku yang ke 51tahun....
tapi aku selebrate agak awal sikit.....

awal sehari jea...
dsebabklan bufday abah jatuh pada weekday...(Isnin)

Sebagai mengingati bufday abah...
aku belikan kek suh abah potong....

beli makanan gak untuk makan bersama...



Bagi abah itu da memadai sebab abah tak pernah ambik port pasal...

ulangtahuna kelahirannya...
walaupun takde Hadiah....

mungkin time aku kecik aku tak tau nak buat pe2...
wish pun tak...

ni kan nak beli kan kek...
sekarang sebagai menghargai abah aku selebrate juga...

walaupun kecil2an bersama Family tsayang...



so semperna ulang tahun abah ni Along n Adik nak wish...


"You taught me to hold My chin up
and be a Man

still
You`ll alwiez

be de best ...
Happy Birthday Abah!!!"



Sorry dis year takde hadiah...
hehehhehe

ngokosnya da lari sangat2...
insyallah de rezeki kami belikan yeaa walaupun bukan bufday abah....


Hope abah ceria selalu...
semoga apa yang abah impikan menjadi kenyataan....

rajin2 makan ubat...tak moh masuk spital lagi....
Along & adik sayang abah sangat2....

No comments: