Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 08, 2009

SteamBot oh SteamBot

bukan perr malam tadi aku tak cukup tido... kenapa??
nanti2 la aku share skrang aku nak share story pasal Xtvt hari jumaat aku
Jumaat lepas aku balik agak awal dari hari2 biasa..
bukan per mood aku nak balik klang sebab nak pindah umah...
bukan nolong pun cuma nak tunjuk muka jea..
erm...
plan Mr.Jersidd nak masak...
tapi aku kesian sangat ngan Mr.Jersidd ni..
da lama sangat mengidam nak makan Steambot(Btul ker spelling aku ni) so balik kerja aku ajak Mr.Jersidd g Pyramid...
saje jea window shopping... nak cuci2 mata la konon...
pastu kami g makan kat area sunway gak...
makan pe lagi SteamBot la...
Sronoknya Mr.Jersidd....
Mehla layan pic jea okey...
Mr.Jersidd yang tak sabar nak makan,.....

tengokla berapa nikmatnya Mr.Jersidd bila dapat makan....
sampai aku bik pic ni pun dye tak perasan....

Cantik tak smile2 tu?? Cantikkan....
aku tak makan pun saje nak bik sebab cantik....

ice cream...

da kenyang pun kena bik gak sebab da kire pakej rugi tak merasa...

tapi agak membazirla.....

aku tak bis makan pun....
Betik..
lengkong ngan kukis....
ni pun sama bik sebab cantik....

Nasi Goreng Cina....
sorryla aku tak tau la pe name mee nie...
yang sebelah tu Cendawan butang....

Sayur2an....

Seafood..

Udang ngan ketam.....


Pada yang rasa2 bminat o teringin nak makan steambot bley la datang mencuba...
Tak mahal sangat la...
agak memuaskan hati...
Yang penting djamin HALAL
yang perut kecik agak rasa sikit kerugian...
so bawala partner tuk biskan makanan korang tu...
makanla berapa banyak sekali pun...
harga tetap sama.....

No comments: