Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 02, 2009

story weekend ku

Haiiii....
sambung lagi citer pasal weekend aku ok...
sabtu Xtvt da settel...
wlaupun aku tpaksa batalkan xtvt aku ngan sengal team untuk g makan...
atas sebab tertentu...
sekarang aku nak share pasal Xtvt ari ahad aku...
Ummi aku masak...
biasala cam yang aku pernah cakap...
kalau semua ade kat umah...
maknanya ummi memang kenala memasak.........
layan pic jea la yea...
sorry pic ni d`ambil slepas aku da kekenyangan....

Ikan talapia masak sambal....

Siput masak lemak keladi.....

Baby kailan goreng....

tu sebab aku suka sangat bis kan masa weekend aku kat umah ummi...
dapat makan pe jea yang aku nak...
gtau je sure ummi masakkan...
tapi mesti time tu ummi cutila....
aku bsyukur sangat2 dapat ummi yang pandai masak...
sanggup masakkan kami...
Terima kasih ummi...
kami sayang ummi sangat2....

pas da settel makan kami g la umah baru...
cam aku pernah cakap slagi umah baru tak siap...
kami tak pindah2 lagi...
slagi tu la waktu weekend ku habis kat sana...
aku agak tkejut gak...
bila aku sampai jea Umah baru...
banyak yang da siap...

da siap cat...
sink yang dpecahkan da tbina smula...
tinggal almari dapur jea tak settel...
yang paling penting bila aku da cat warna BIRU laut...
kononya keamanan la....
walaupun aku sukakan Pink tapi adik aku da cop dulu...
sebab adik aku buat 2 colour...pink+purple..
katanya ala2 barbies...
umur jea da mningkat tapi jiwa adik aku still cam kanak2...
aku kan akak so aku kena la mengalah...
bilik princess Qifah warna Purple cair+kartun2....
tu pun sebab cat lebihan bilik lil sis aku tu...
Lagi pun Princess kecik tu bukan tau pe2 pun...
buat jea warna pe pun asalkan cantik sure dye suka nye....
bilik parent aku warna kuning cair....
lalalalalla....
romantik la tu...
Ruang tamu n ruang dapur ngan tangga warna belainan...
tapi dari warna yang sama gak cuma beza pekat cair dan cair....
korang jangan la Pk cam taska princess Qifah yea...
t da nak pindah aku uploadla pic2 tu ok...
harap2 time pindah tu aku tak sibuk ngan kerja...
boley2 la aku curi2 update pic umah baru aku tu...
bukan curi tulang yea...
skadar mengisi masa lapang jeaa...
hehehhehehe.........
contra warna ni ummi yang pilih...
sebab...
ummi kata zaman skarang tak pakai 1 warna...
tuk satu rumah....
kena campur2...
baru nampak menarik...
so pada rasa umah aku tu cam taska kanak2...

de baiknya korang g tanya orang2 tentang pkembangan warna2....
belah malam nya...
aku tak g mane2...
duk layan Tv...
halimah jongang...
tu jea story aku nak share ngan korang....
daaaaaaaaaaaaaa

No comments: