Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 31, 2009

Aku lambat bangun

Salam sejahtera semua...
semalam aku tido lambat lagi...
huhuhu.........
comfirm2 hari ni aku mengantuk lagi...
MyEm0.Com
dan paling penting tadi pagi aku bangun tido kul 8am....
tak ke kelam kelibut aku di buatnya....
so aku mai kerja pun lambat...
MyEm0.Com
aku ni kalau bangun teperanjat comfirm aku sakit pala...MyEm0.Com
g penting aku tak sempat nak mengade2 ngan Mr.Jersidd...MyEm0.Com

On de way g kerja aku memang badmood......
dari malam tadi sebenarnya mood aku da datang...
bab2 makanan...
bukan aku berkire cuma....
bia la nak ungkit pun tak baik da jadi darah daging....
dosa2....

Pagi tadi b4 aku g kerja benda len lak menyakitkan hati aku....
2 hari lepas aku da cakap ngan budak2 umah....
time ni aku lak nak basuh baju...

baju ku da sebakul tak dibasuh....
so bila aku da basuh tempat menyidai baju tu da la cukup2 tu baju2 aku yang menggunung tu...
de lak makluk allah ni rajin sangat...
g mencuci baju dye lak...
aku nampak dye duk sidai baju pagi tadi...
baju aku di alihkan dan di dekat2kan...
da la baju2 ku itu semua nya basah lagi...
mane udara nak masuk klu baju rapat antara 1 sama lain....
mesti baju aku busuk...
buh soflan 1 tong pun sure busuk gak....

aku marah sangat2 nie...
MyEm0.Com
terlalu marah...
de otak tak kan ley nak bfikir kot...
nak mara2 da besar...
so aku tpaksa la mendiamkan diri... MyEm0.Com
bukan aku tak bagi sape2 nak membasuh ........
cuma hormatila bila orang lain membasuh baju lak...
bagi la peluang orang tu jea membasuh....

kalau rasa tempat tu tak cukup jangan la pandai2 alihkan baju.....

Takpe selagi aku leh simpan n besabar aku cuba....
kalau aku da mula mengamuk...
sendiri mau ingat....
jangan sekali salahkan aku....


p/s : kenapa asyik dye jea buat aku sakit hati???

No comments: