Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 30, 2009

Macam2

Semalam aku gtau mesti aku tak dapat tido awal lagi kan....
alhamdulilah......
semalam aku dapat merehatkan diri kat umah...

melepak2 duk tengok Tv...
atleast badan aku ni takla kepenatan MyEm0.Com
tapi mungkin aku ni de tabiat suka tido...
tido awal pun aku tetap ngantuk...
ke hutang tido ku tak bis bayar lagi???

Hari ni da 30 July
Aku masih tak dapat cek gaji...
Account aku demam la pulak...
aduhaiiii...
sakit tu beb klu sok kua mesti isnin baru leh bankin...
khamis baru de gaji....
bengang pun de tapi account aku da cukup baik ngan aku....
so aku cuba tuk faham keadaan dye plak...
cuba puteri cuba...
semoga aku berjaya....

Mood aku sekarang kureng dari selalu....
banyak nak di fikirkan...
tambah2 la blum bgaji nie....
tapi aku blum lagi badmood....
cuma tahap malas nak bcakap ngan orang lain MyEm0.Com....
orang nak cakap ngan aku silakan ...
tapi 10 soalan di tanya 1 soalan je akan ku jawap...


aku ni makin hari makin tak suka nak tengok si die...

makin lama makin meluat...
bila start dengar suare dye sure aku jadi badmood MyEm0.Com....
memang dye takde salah ngan aku cuma aku tak suka cara dye...
yea aku tau bukan semua manusia ni sempurna tapi salah ke kalau cuba jadikan yang terbaik...
aku tak suka usik barang aku pastu letak bukan cara susunan aku...
bila aku bising ley bantai gelak...
Lu pk gua men2 ke kawan MyEm0.Com...

Harap mood malas nak bcakap ngan orang akan pulih sedia kala...
aku pun tak suka bila dye da datang....
susah nak kawal emosi camni...
adakah aku yang tak serasi ngan dye...

ke orang2 len pun sama tapi cuba menserasikan diri....

No comments: