Wednesday, July 29, 2009

Aku mengantuk!!

Selamat Pagi Malaysia....
cam la 1 malaysia baca citer aku nie kan....
pe2 je la yang aku tahu sekarang kat otak fikiran aku de la bantal & tilam...
alangkan riangnya hati bila dapat tido dalam keadaan yang sejuk begini...
Jeles aku bila tengok orang len masih len tido,berselimut di saat begini...
aku terpaksa keluar mencari rezeki....
Upsssssssss bukan terpaksa...
tapi dah tanggujawap...
camtula bila da mula de tanggungjawap....
semua tanggungjawap di pikul dbahu sendiri...
susah senang aku tempuhi sendiri...
de sape2 nak tolong sama pikulkan sama2....
tak la berat sangat kat bahu aku ni :))
Lately ni aku memang tak cukup tido...
mengantuk tahap Gaban....
dari minggu lepas sampai la ke malam tadi...

Semalam aku balik kerja paling awal...
tepat kul 5.30 aku da mula say bubye kat bos...
mesti dye pelikla...
pekerja serajin aku balik awal...
huhuhuhu
mula da bila cik Puteri nak angkat bakul sendiri....
serius aku memang rajin tu sebab bos aku sayangkan aku....
(",)(",)
masuk kerja awal 15 mins...
balik kerja lambat 1jam...
mane de bos ley dapat staff sebaik aku...
okey2 aku da mula start merepek...
sebab aku da sangat mengantuk...

dari pergi kuantan sampai da balik....
aku still tido lambat...
sampai KL isnin petang terus melepak2...
kat Bistro...
lda melepak tak sedar da kul 10 lebih
sampai umah terus tido..

semalam aku tido lambat lagi...
agak lagi lewat dari hari sebelumnya...
balik kerja terus melepak...
de benda nak di bincangkan...
lepas lepak Bistro sambung lepak Sri Melayu..
lepak sambil mengejar impian...

selain bantal dan nikmat tido...
otak aku da mula merancang sesuatu...
Insyallah kalau aku berjaya...
Doa2kan la aku berjaya dengan mudah....
Insyallah bila aku da berjaya...
kawan2 terdekat orang pertama aku akan bawa...
bia aku dan kawan2 merasa kesenangan tu bersama....


Malam ni tak dapat tido awal lagi...
mengantuk allah jea yang tahu...
tapi untuk kejayaan aku rela bkorban...
Insyallah...
Kejayaan aku 1 ari nanti...
akan menjadi kejayaan rakan2 terdekat...

mengubah diri aku menjadi seseorang...
Insyallah....

p/s : Pet andai aku berjaya ko orang pertama aku akan bawa ikut jejak langkah aku...
doakan kejayaan aku...
tak sanggup aku tengok ko hadapi liku2 kehidupan dengan penuh 1001 rahsia...

2 comments:

Prince$$ FaRRa said...

Adakah pesanan itu untuk aku...?Heheheee perasan...

princessjersidd said...

xde org len selen ko yg aku pggil pet...