Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 03, 2009

Hanya Mampu untuk bdoa dan memohon maaf

aku yang masih dalam kepenatan...
penat tuk bfikir..
penat nak prepair benda untuk esok...
apa yang penting aku penat....
sangat la penat....

sekarang atas permintaan kawan aku sdiri...
aku mendiamkan diri dari aku terus macari bukti...
aku mberontak bukan sebab aku salah..
nak tutup citer...
tapi aku nak tegakkan tak smua tu bpunca dari aku....
dan tak adil bagi aku bila 1 citer...
hanya dluahkan pada 1pihak...

untuk hubungan persahabatan antara aku dan kawan2...
tjalin dengan lama...
aku diam...
tapi bukan bermakna aku salah...

doa aku hanya pada yang esa...
andai aku yang bersalah aku mohon bjuta2 kemaafan....
andai aku dpihak yang benar....
tunjukan la sgalanya dengan terang....
datangkanla malaputaka yang lebih teruk dari aku hadapi sekarang....

sekarang yang hanya aku harapkan...
aku tak hilang kawan2 aku...
kami seceria dulu...
bia aku hilang seorang dari aku hilang semuanya....
kemaafan dari kawan2 buat aku jadi lebih tenang....

No comments: