Monday, July 20, 2009

red flesh durian.

Halooo semua takde benda yang nak aku storykan...
citer last weekend aku tpaksa dtundakan....
atas sebab2 miss lily tak upload pic lagi...

takkan nak bciter then tak letak pic kan...
cam tak best jea...

ni de 1story pasal durian...
durian yang sangat pelik...
mungkin bagi aku...
tapi siyes aku takut tuk memakannya...
adakah anda semua berani untuk mencubanya??

Tengokla berapa banyaknya buah durian pada 1 pokok...
menarik sungguh lagi2 warna kuning keemasan tu...
sekali pandang cam durian tembaga...
pada yang gile durian cam aku ni mesti sukakan...


Looks like durian
Smell like durian
Taste like durian
tapi kenapa isi nya belainan???

Berani ke nak makan??
sungguh pelik...
tapi jangan risau buah ini hanya berada di
tropical rainforest of Kalimantan in the island of Borneo ..

2 comments:

cinta lea ixora said...

mak ai... ade ke durian cmni...? ngeri je nk mkn..huhu.. merah menyala

princessjersidd said...

tau xpe...da tgk pun takut ni kan nak makan....aduhaiiii