Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 24, 2009

Sedihnya aku!!!

Sedih2...
benda ni buat aku sampai menanges...
tkiolan sakit hati bengang smua de ngan aku...
susah ngan aku...
senang??
aku di ketepikan...
nak terus langkah pergi aku tak pasti...
nak terus makan hati aku yang sakit...
kenapa kena jadi camni..
aku cuba elak tapi pe kan daya...
aku tak berjaya......

Setiap pengorbanan tak pernah di hargai..
malah selalu kata dirinya yang banyak berkorban...
takkan setiap pengorbanan kena di beritahu...
sendiri mau ingatla...

aku sangat2 kecewa...
bia senang aku di ketepikan..
abaikan aku...
bila senang di mane aku di situ dye....
bila senang semua negatif pada aku da nampak...
kalau susah aku jer yang terbaik...

air mata masih terus mengalir...
camner nak stop...??
bila hati mula kecewa...
aduhaiii
aku tak suka saat camni...
benci...benci...dan benci...

No comments: