Monday, August 24, 2009

Aku sekadar berCERITA!!

haloooo semua...
N3 aku kali ni sekadar bercerita..
tak mau de yang terasa hati okey...
upsss kenapa aku warning awal2..
sebab aku tak suka orang mempertikaikan N3 aku...
sendiri makan cili sendiri rasa la pedasnya...

dalam N3 aku yang lepas2..
pe pun story aku bangkitkan takde kena mengena ngan sape2..
melainkan N3 aku de letak name seseorang...
tu da citer lain ok...
so aku dapat tau de yang terasa ngan N3 aku...
takde niat nak buat orang lain terasa melainkan benda tu tjadi pada diri mereka...
itu adalah secara kebetulan...

kalau benda tu korang buat kenapa perlu terasa??
kenapa perlu marah kan orang lain sebab N3 aku??
sendiri buat sendiri tanggung la..
baca N3 aku boleh sampai terasa...
pe pulak korang rasa bila orang lain cerita pasal korang belakang2??
last2 dapat tau dari mulut orang lain...
sakit tak hati?
bengang+marah semua adakan!!

aku memang takde niat nak buat N3 yang menyakitkan hati orang lain...
kalau korang terasa aku tak boleh buat pe2..
kadang2 kite de masalah kite need someone tuk bcerita...
so aku perlukan blog tuk meluahkannya...
nak pendam sampai bila??
jangang jadikan diri kite ni terlalu kejam..
terlalu tamak..
hanya masalah kite jea yang kite tahu..

Cukup2 la pe yang kite telah tamak selama ni...
bersyukur la apa yang ada...
bagi orang lain mencari ketenangan dengan cara tersendiri...
kalau ko masih tak mampu nak mendengar rintihan hatinya..


p/s : kisah aku takde kena mengena ngan orang lain...

No comments: