Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 06, 2009

Al- Kisah

Selamat Pagi semua...
Mood yang okey2 jea...
But Don`t try Bother me...
Nanti mood aku terus ilang...
da lama sangat tak update blog...
mungkin sebab aku bizi lately ni...
banyak sangat kerja...
cam da tak cukup tangan nak settel prob kerja ni...

Ni aku update N3 baru pun sebab aku tengah makan...
nasi putih ikan masak cili api...
nyam..nyam..nyam...
aku suka sangat..
da bayangkan feel makan nanti camner....
tu memang lauk kegemaran aku..
cuma pagi ni lauk tu tak menyelerakan aku langsung....
1st time aku makan lauk camtu di campur dengan Asam keping..
gile babak da masam2 aku rasanya..
resepi mane di ikut aku tak tahula...
bis selera aku tertutup...
3-4 suap jea aku makan...
nasib baik la orang masakkan so aku tak kisah sangat...
tapi di sebabkan aku ni jenis cerewet bab makan...
aku tetap tak suka...


Semalam aku Ym ngan member aku...
mungkin dye pembaca setia blog aku.....
Terima kasih aku ucapkan...
tapi dalam masa yang sama dye duk menegur aku...
gtau citer dalam Blog aku ni asyik cakap pasal tido...
tido..tido..dan tido...
lama2 nanti orang len bosan...
it okey for me....
kalau korang rasa bosan tak payah teruskan membaca...
kalau korang rasa de lagi blog yang menarik...
pergila baca di sana...
ni Blog aku...
cerita aku...
kisah aku....
so aku punya sukala nak cerita pe..
de aku kisah kebosanan korang2 semua...
memang tegur tu kadang2 memberi semangat.......
tapi aku kan da inform banyak kali...

baca dalam N3 aku sebelum ni...
blog aku so aku nyer suka la nak cerita pe.
dan hakikat aku memang kuat tido...
paling penting aku pernah cakap aku tak pandai nak berBelog lagi...

Ummi aku call duk sibut nak prepair bufday adik aku kat melaka....
kadang2 duk bosan gak aku nak menjawap..
tapi nak camner aku je ley bagi cadangan yang bernas..
lalallalala
da mula masuk bakul sendiri...
kadang2 tu aku sedih gak time bufday aku ummi tak la beria sangat nak selebrate.
mungkin aku ni anak Abah...
kena de permintaan baru dapat...
klu nasib baik dapat la depent pada mood ummi ku..
tapi alhamdulilah tahun ni aku selebrate bufday kat umah baru....
tapi aku bukan la yang pertama...
sebab sebelum ni abah da selebrate dulu kat umah tu...

31 august aku dan kawan2 plan nak selebrate merdeka jauh dari Kl...
so ingat nak cuci2 mata lepak tepi pantai...
berBBQ dan de kan Xtvt yang berfaedah.
(faedah la sangat)
walaupun bulan pose aku rasa tak salah.........
sebab yang penting hati tu ikhlas nak pose esok hari nya....
aku da plan baiknya...
nak duk chalet yang dekat tepi pantai..
bangun pagi dengar bunyi2 ombak.
de lak yang beri idea lagi bernas dari aku...
nak lepak ngan khemah.....
tak moh sewa chalet..
aku tak kisah janji korang pandai jaga keselamtan masing2.
janji tak mengnyusahkan aku sudah...
bagi aku tuk keselesaan baik aku duk challet pas Bbq tu...
lagi terjamin..
tido aku takde gangguan.
mesti lena sekali.

No comments: