Monday, September 14, 2009

sape makan cili dye yg trasa PEDASnya!!!

da kul 3am aku masih depan Lappy..
tak ley tido sebab tutututut...
biar la rahsia..
aku cuma bayangkan alangkan indahnya klu dalam dunia ni takde pengkepoh...
baru aman skit duniawi ku kan...
tapi klu takde insan2 camni boring gak...

Bergosip...
mengumpat...
sekadar bcerita memang lain sangat maknenya...
tapi aku pelik...
tsangat2 la pelik....
kenapa luaran seseorang yang aku kenal...
walaupun kami tak rapat...
dye tetap kawan aku...
tapi dalaman nya sungguh blainan...

mungkin...
pada pndangan aku...
pemikiran aku...
dye seseorang yang memang nak tau cerita2 terkini...
cam CNN...
tapi cnn malaysia la...
yang sentiasa mengambil tau cerita2 terkini...

bagi aku orang camtu tak mengganggu hidup aku...
langsung takde...
cukup untuk segalanya...
yang menyakitkan hati aku...
sakit ke??
jap2 aku fikirkan...
takla sakit sangat tapi rasa sungguh terkilan...
seseorg yang sangat blemah lembut...
di hormati orang2 sekeliling...
tapi mempunyai 1tabiat yang sangat tak elok...

kenapa dye mesti nak tau sape aku??
kenapa mesti bergosip2 pasal aku??
sape pun status aku...
de ke aku mengganggu kain dalam dye??
adakah aku minta sdekah??
minta simpati dari dye dengan status aku bgini??

so please jangan nak sibuk hal2 aku...
sekiranya takde citer nak dcerita...
tolong cerita benda lain..
bukan cerita dalam kelambu orang kepada orang lain...
takya mengUpdate kan otak pemikiran tu kepada cerita2 orang2 sekeliling...

p/s : jangan anggap yang lembut itu adelah sutera...

No comments: