Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 07, 2009

Aku bermimpi

aku nak share mimpi aku malam tadi...
mimpi yang agak ngeri...
okey2 camni citer nya...
aku ngan family duk di tepi pantai...
tapi dalam mimpi tu de seorang kluarga aku takde..
tak pasti sama de princess aku
or my lil sis...
tapi aku rasa yang takde tu my lil sis...


aku tengah main2 game kat pantai..
tiba2 bila aku terpandang ke arah laut de banyak ombak besar datang..
lebih sama ngan tsunami...
memang kenyataannya kami semua tak dapat nak melarikan diri.. 
aku da bayangkan aku bakal kehilangan orang2 tsayang...
tapi ombak tu datang sekejap je...
alhamdulilah seluruh keluarga aku tak de yang kehilangan nyawa..
sepanjang kejadian mulut aku tak lekang mengucap...


aku hanya berpijak pada sbuah kayu tuk elak aku terus di hanyut...
aku sempat tengok princess aku de di atas batu...
umi ngan abah de kat depan aku...
tapi aku tak pasti dorang bpegang pada apa.


bila keadaan da ok aku cari princess...
tapi dye da g main kat pasir2 pantai..
tiba2 aku terdengar bunyi Hp...
da aku tau tu da masuk waktu subuh...
bila aku tersedar aku masih lagi mengucap..


hati aku mula tak sedap..
risau...
terfikir2 pe maksud mimpi aku tu..
pagi2 aku da call semua ahli keluarga aku...
xspecialy abah ngan princess..

aku cuba tanya klik aku pasal mimpi aku...
1 je soalan dye tanya "adakah aku basah terkena air tu"
off coz aku basah time tu...
orang dulu2 kata kalau mimpi air...
tu tandanya rezeki..

alhamdulilah kalau tu tandanya aku akan mendapat rezeki...
mungkin rezeki tuk my new life...
but kalau mimpi tu adalah sebaliknya??
penin da aku nak bfikir..
aku da tanya banyak orang tua termasukla abah aku sendiri...
jawapannya tetap sama...
mimpi aku mengenai rezeki,...

p/s : semoga ALLAH memberkati segala usaha aku..
dan semoga ALLAH menjauhi segala malaputaka untuk aku dan orang2 yang aku sayang.




No comments: