Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 05, 2009

Birthday @ Naili's

Semalam aku g selebrate burfday Sue kat Naili's
Tak jauh mane pun...
kami just melepak kat Naili's Taipan...
coz keesokkan harinya semua orang bkerja...


Act Sue tak tahu malam tu kami nak selebrate burfday dye...
mungkin dye bfikir kami sekadar melepak..
tiba2 kek datang dari tepi...
huhuhu terharu dye sebab lilin atas kek da bertambah 1 batang lagi...


Settel makan dalam kul 2 kami pun beransur pulang...
Mr.Jersidd memang da mengantuk..
berapa kali menguap pun aku da terkire...


kesudahan akibat tidur lambat malam tadi...
aku ngan Mr.Jersidd terbangun kul 8.15..
Oh My God..
We late...
nasib baikla princess aku tak mengamuk bangun pagi...


Marila kite layan Pic...











Sue Birthday...
Da tambah lagi 1 angka...
but itu sekadar angkat...


 
Time Sue menyuap kek kat aku tapi Qifah yang lebih laju makan kek tu...



Time qifah lak bsisi< gambar ngan kek dan Ibu Sue

 
Ibu Sue,Qifah dengan Mr.Ej

 
Yang turut hadir memeriahkan burfday Sue

 
 Qifah di dukung oleh Uncle Yart


 
Time Mr.Ej lak dukung Qifah

 
 comfirm Mumuy tak larat nak dukung qifah...
tu sebab landing tepi tangga je...


















No comments: