Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 25, 2009

EmOsI TeRgAnGgU!!!

Emosi aku mula tergangu...
tak tahu kenapa keadaan jadi camtu..
cuma pe yang mampu aku katakan aku hanya meluahkan pe yang aku rasa...
tidak kepuasan hati aku...
andai tak dapat terima or mendengar...
aku minta maaf...


perasaan yang aku rasakan sekarang sangat menggelodak2 dalam jiwa...
yea kite manusia tak mampu lari membuat kesilapan..
tapi kenapa mesti kesilapan yang sama??
muak...muak...dan muak...
Jangan jadikan kecantikan tu aset untuk pauk hati orang lain...
sayangila sesuatu yang da nyata itu mlik kite..


Bak kata pepatah..
bagai anjing dan bayang-bayang...
jangan gunakan status itu tuk mselubungi segala2nya...
memang kenyataan tidak salah..
tapi pada yang melihat??

tiada sdikit pun kesalahan dengan cara begitu...
tapi kenapa bukan pada smua..
kenapa perlu di pilih2 kemesraan itu??
kenapa tidak pada teman2 yang dulu2..
kemesraan yang sangat berbeza..
adakah itu di anggap teman??

yea segalanya itu hak kamu...


mungkin dulu keadaan lain..
mungkin adalah lagi yang menyenangkan kamu..
mungkin die juga yang memahami kamu...
kami yang da lama ni di anggap tiada pe2 untukmu...
tapi kenapa perlu begitu??
sebab perasaan sayang kamu lebih padanya??
sebab kamu juga punyai perasaan sama padanya??


semuanya da blainan..
andai itu yang mbahgiakan...
aku dengan rela hati mjauhkan diri aku dan dirimu...
dengan hati tbuka aku pergi tuk kebahgianmu...
sebab aku da tak sanggup terus melihat,mendengar dan sbagainya...
sekali lagi aku berpesan..
jangan jadikan kecantikan itu aset tu memukau hati orang lain...
jangan sekali2 gunakan status itu tuk selindungi perasaan kamu...

pl/s : cukup 2x yang terjadi...tak sanggup tuk sambungan citer seterusnya..
aku menunggu kebenaran 28June itu...


No comments: