Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 04, 2010

Back to School

Last saturday aku g daftar Princess Qifah ke tadika...
aduhai sekejap jea dye da nak sekolahkan...
rasanya cam baru je duk dalam dukungan aku...
pejam celik da 5 tahun...


Kul 8pagi aku da de kat tadika Twinkle...
nak register..
nak pilih baju...
walaupun 1 apa pun aku tak readykan tuk Princess Qifah..
settel sesi pendaftaran dan sesi suai kenal...
kami beransur pulang...


pejalanan di teruskan ke Jusco Bukit Tinggi Klang...
cari peralatan sekolah Princess Qifah..
nasib baik tak banyak yang nak di beli...
sebab ada separuh da ada dalam pakej Tadika...


alhamdulilah pe yang aku nak cari dapat juga akhirnya...
masa tuk aku plak menghabiskan duit....
dari 1 kedai ke 1 kedai aku masuk..
last2 dapat gak sambar 2 beg...




kena readykan 2 pasang ..
biasalakan budak2


Princess Qifah yang da beria nak ke sekolah...
Pic di ambil waktu malam...
lepas membeli barang2 keperluan sekolah Princess Qifah..


Last2 aku yang terbeli barang2 di luar kawalan...

pantang de kata YES aku lagila laju membelinya...


P/S : belum sampai akhir bulan da kena makan meegi..
kekekkeke

No comments: