Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 20, 2010

Welcome to Geng Blogger

Salam Pagi..
semalam nye cerita act but arini baru free nak buat N3...
semalam kesibukan meeting untuk company baru...
petang nya pulak sibuk g 2nd interview...
di rumah cam yang da sedia maklum broadband aku masih tak boleh di gunakan...
bukan sebab pembayaran...
tapi sebab sakit dalaman.... (kukuh tak alasan aku)


cam biasa bila time meeting je aku akan menyelam...
walaupun badan dalam bilik meeting......
hati aku de kat dalam blog...
sambil melawat2 blog kawan2 lain...
walaupun dorang follower aku...


dari 1 blog ke 1 blog aku singgah....
akhir sekali aku tertarik sangat ngan blog Cik Gyena ni....
dye duk promote masuk segala2 xtvt...
dari 1 contest ke 1 contest....
tapi tu semua tak menarik perhatian aku....
yang menarik bagi aku cuma tambah kenalan...
so dengan serta merta aku berregisterkan diri aku kat Geng Blogger


cara2 nak join ni tersangat la senang....
korang just clik je kat Geng Blogger
dan ikut tiap step yang di arahkan....






p/s : selamat menambah rakan2 blogger...


2 comments:

11 said...

ini namanya cuba nasiblah...hahah..semua contest aku redah ajer...

princessjersidd said...

stuju2 aku ikut je ko nye contest..harap2 1 antaranya kite menangla yeaa