Wednesday, July 14, 2010

D.E.M.A.M

Minngu lepas orang duk demam bola...
da habis musim bola semuanya ilang...
sekarang aku lak demam bukan sebab bola tapi sebab de kuman dalam darah...
ohhh tidak aku tidak mahu tinggal di hospital lagi...
cukup 2tahun lepas aku duk hospital jangan tahun ni datang lagi...

Bab kena makan ubat memang payah untuk aku...
selagi aku ley tahan sakit ni selagi tu la aku takkan makan ubat...
orang kata camner nak baik kalau tak makan ubat..
tapi aku nak telan ubat pun ambil masa sampai 1-2 jam...
last2 tak makan gak...

hari ni aku tak g kerja,..
gara2 demam yang tiba2 datang...
semoga aku cepat sembuh..
duk berehat kat umah je pun aku da mula bosan...


No comments: