Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 04, 2010

Kebahgian dalam Kepiluan

Kalau 2tahun lepas cerita yang sama jadi kat aku mungkin atas kesalahan aku...
tapi kali ni jadi lagi atas kesalahan aku lagi kah??
bila perkara2 camni terjadi kadang2 buat aku jadi kosong..
tak mampu feel apa2...
tipu andai aku kata aku tak sayangkan akan benda yang lama...
but aku cuba untuk buat yang terbaik untuk aku...
walaupun aku terpaksa menghipokrik kan diri aku sdiri...

adakah betul keputusan aku buat untuk jauh dari perkara2 ini...
walaupun itu melukakan hati aku sendiri??
tau aku kena terus makan hati?

ada hambah allah ni...
pernah bercakap ngan aku...
kalau dulu da selalu di lukai kenapa mesti berikan hati aku ni untuk di lukakan sekali lagi...
sayang??
kukuh ke alasan sayang yang aku berikan??

sesungguhnya aku masih tak tahu betul atau salah akan tindakan aku itu...
tau aku yang merelakan hati ini di lukai lagi?


No comments: